Meltemeymen34
Bizim de aynı şekilde gazimiz oldu. Biogaia kullandık ama o gaz damlası degil probiyotik. Gaz damlası olarak sab simplex kullandık ilk günler etki etmedi. Doktora gittik 2 kere o kadar kötü oldu düşünün. Doktor bu damla 15 gün sonra etki ediyor dedi gerçekten de öyle oldu. Kullan ve pes etme. Bir de ben her gece uyumadan once duş aldirdim cok aşırı rahatlatıyor bebeği tavsiye ederim. Yarim kundak yapın göğsünden asagisini. Bir de yediklerinize cok dikkat edin