TalentedMom Merhaba anneler; Nimenrixin ilk dozunda sorun yaşamadık. Perşembe günü menenjit aşısı Bexeronun ilk dozunu yaptırıcaz beni neler bekliyor merak ediyorum ateş yapar diyorlar doğru mu siz ateş falan yaşadınız mi?
venustomris TalentedMom biz rota ile birlikte o ikisini de olmuştuk 3. Ayda biraz ateş oldu ama hangisinden sebep oldu bilmiyorum bir kez calpol verdim hemen düştü üç aşı birden olduğu için belki de ateşi çıktı. O gece biraz huzursuzdu genelde emmek istedi yanıma yatırdım hem ateşini de takip edeyim diye uyandıkça kalkmadan emzirdim bir daha da çıkmadı ateşi inşallah sizin de sorunsuz geçer
Eymeninannesiiiiii TalentedMom bizimki baya ateşli geçti 3 gün sürmüştü ama rota ile birlikte olmuştuk bizde 23 ünde 2. Dozlarını olacağız inşallah daha hafif geçer
Candy1907 TalentedMom ben ikizlerime yaptırdım 2.dozu da bu ay olduk. Doktorumuz şurup verin demişti aşı sonrasında, dediğini yaptık bı sorun yaşamadık