Kızlar sünüyor uzuyor bazen yoğurt sinir oluorm benim de taş gibi olurdu yoğurtlarım bende fırında mayalıyorum bazen çok güzel oluor bazen de resmen çöpe atmalık Allah günah yazmasın bebek yiyecek ya bu yüzden sordum işe yaramıorsa hiç kalabalık etmeyeyim yorumlarınız için hepinize tşk ederim 🥰