AYLININANNESI2020 Kizlar bebegim cok istahsizlasdi 3aylik donemde normalmi bu acaba gunde 6 7 kez sut icen bebek simdi 4kez zorla iciyor
Elifaydn AYLININANNESI2020 benim bebeğimde öyle canım bugün tam 3 aylık çok zorlanıyorum yemiyor emzirmeyi deniyorum 5 dk emiyor bırakıyor sonra biberonla demiyorum yemiyor kaşıkla zorla biraz yiyor o kadar
Birkucukeylulmeselesi AYLININANNESI2020 benimkide zorla emiyordu 4,5 aylık olduk yeni yeni düzeldi canm
Boncuk_34 AYLININANNESI2020 hepsi aynı sanırım. Aç ama yemiyor. Dili ile ittiriyor biberonu. Mızmızlanıyor biberonu görünce. Hasta olacak diye korkuyorum
Ada_Deniz AYLININANNESI2020 bizimde öyle oldu 3,5 ayda başladı 4,5 aya kadar sürdü aşı ve atak zamanı da birleşti iyice iştahsız oldu bugünlerde bir parça düzeldi gibi hakkımzda hayırlısı atak zamanları aşı zamanları iştah azalıor