Mrvebyds Kızlar benim bebeğim şuan tam 4 aylık ve doğduğundan beri emziksiz uyumuyor . Hatta emziksiz susmuyor🧘🏻♀️.. Ama emziği de tutamıyor. Verdiğimde hemen düşürüyor . Ne yapmam lazım kızlar ? 🤔
MinasMom34 Mrvebyds emzigini değiştirebilirsin çok farklı üçlü emzikler var avebtin soft mesela veya o tarz almiyosa kiraz uçlu dene damaklı damaksiz dene hangisini tutabilirse ayına da dikkat et üzerinde yazan muhakkak
Mrvebyds MinasMom34 yok hepsine dikkat ederek atıyorum ayında alıyorum ilk basta nuk un damaklı emziğini denedim onda da aynıydı sonra philips avent soothie denedim . Şuan philips avent ultra air kullanıyorum .
MinasMom34 Mrvebyds ben kızıma damaklı aldığımda öğürüyodu sürekli kiraz uçlu kullandım onda rahattı 6 aya kadar kullandı sonra bıraktı aramadı zaten çok şükür huzursuzluğu da yok şimdi 14 aylık zaten
Mrvebyds MinasMom34 anladım canım ama ben fransada yaşıyorum burada o emzikten bulabilir miyim bilmiyorum. Araştıracağım insallah sağol ☺️