Beyazcikolata kızım 3 aylık son 1 aydır 4 kere kaka yaptı artık şuruba başladık doktor kontrolünde normal diyorlar ama benim içim hiç rahat etmiyor zeytinyağı veriyorum uyarıyorum yinede yapmıyor neden bilmiyorum ama yapmaya da çalışmıyor anne sütü emiyor bekliyorum düzelmesini bende