Ezfis Bence sizin bebeğinizde artık daha buyuduhu için sindirim sistemi daha farklı çalışmaya başlaması olabilir , bebeğiniz bu durumdan rahatsız olmuyorsa bence normal bir durum benimkiler 3 aylık günlük mutlaka şu an yapıyorlar özellikle her banyo sonrasında hatta bir kaç kez banyoda bile talihsiz kaza yasamisligimiz vardır 🤭 Ama yeri geliyor iki günde yapmadığı oluyor bebeklerim huzursuzlanmadigi sürece mudahake etmiyorum açıkçası bence sizin de normal bir durum olabilir.