Nesliyuksel439 Aisemeva ılık banyo yaptıyorum surekli sabaha kadar basinda bekliyoruz ama surekli ates ates ateste ihmale gelmz umarm sadce 3 gun surer sonra eski haline donerde kendine gelir yavrum .
ogretmen1anne_ Nesliyuksel439 canım ara 112yi ilgilenmeleri bişey yapmaları lazım gelip baksınlar düşmediyse çıkıyorsa sürekli
EsraKerimm Nesliyuksel439 çok saçma ben ve eşime hastanede test yapıldı bende pozitif çıkınca sağlık bakanlığından aradılar evde bebek var gelip test yapmamız lazım dediler
Nesliyuksel439 EsraKerimm esimde cikinca eve gelip bana yaptilar ama kızima yapmadilar acile goturduk ordada yapmdilar olsa bile ilaci yok bosuna cwnlari yanmsi test yaparak diyolar
Nesliyuksel439 Karauzumum saat 5 geliyor suan 5 dk once dusurdum yine banyo yaptirdim ama yarim saat yine sonra ayni
Nesliyuksel439 ogretmen1anne_ bi dusup bi cikiyor öksuryor surekli goturdumuzde keske bi baksalar amq yok cocugu gormeden ilac verp yoluyolar
EsraKerimm Nesliyuksel439 alakası yok bebeklerde ishal ateş vs atlatabiliyor.canı yansa nedir herkes test yapmak zorunda.benim oğlumda yoğun bir ishal vardı duyar duymaz geldiler
Nesliyuksel439 EsraKerimm ates var bogaz agrisi var zaten .cocugunuza ilac verdilermi bize verdikleri antibiyotik yapsalarda aynisjni verceklerms cunku covidin cocuklar icin ilaci yok oyle dediler bu size verdiklermzde agir gelr dediler