Ttgb255 Minnakyavrum oğlum 1 ay 3 günlük daha bugn gözyaşı geldi ağlarken o da sade kirpikleri ıslandı :)
Pelvan MevaNil benim bebegimde dogdugunda esnese bile gozunden yaslar akardi ve azicik aglasa hemen damlalar dökülürdü 😊 simdi 4 aylik numara ogrendi agladiginda akmiyo artik 😊
Elaninannesi [bilinmeyen] yaaa kıyamam benımkının de yası var ama aglamdı hıc ole ağlatmıyorum cunku hemn dıbındeyım bılmıyorumda bende aglarım herhalde 😍ask bunlar be
Elaninannesi Bılmem benımkının gec geldı galıba ya analmadım desem 3 ay oldu bı esnerken yaslı dıgerlerı numara mı aglamasın da zatends merak ettım