esra1106 evet cnm kızımda vardı atlattık biz, bana doktor öğretti açma yapıyorsun vajinal bölgede her bezini değişmede ve pişik kremini ben jel kıllanıyorum, 1 ay içerisinde düzeldi ve hala kontrol ederim, korkacak birşey yok yani geçiyor , evet ıslak mendil kullanma silme yada yıkama yap ped pamuklarla ,