Guel_ bebegim bir yasinda dogduundan beri kolik hala gazi gecmedi cok asiri agliyo karin agrisi cekiyo 3 kere dontora götüedüm en son bir yasina kadar sörer dediler bir yasina girdi hala öyle özel iyi bi doktor tavsiye ederseniz cok sevinirim
Arifeeee Guel_ Özelde bende bulamadım ama Çamdibi tepecik hastanesinde Lamia hanım var. Ben mecbur kalınca gidiyorum. İyi bir doktor. Dinliyor. Güzel anlatıyor her şeyi. Lamia Yetkin. Araştırın isterseniz.