Selam Arkadaşlar, kızım 20 aylık oldu ve artık memeden kesmek istiyorum. Geceleri çok uyanıyoruz ve her uyandığımızda meme diyerek ağlıyoruz.. Yaklaşık en az 2 en fazla 5 kere uyanıyoruz .. sizler nasıl memeden kestiniz yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻