Kalimbanne bende nisan ayinda gecrdm hamileydim evde esim 5 yasinda kizim vardi ayri odada yasama imkanm yoktu evim cok kucuk sadece yatarken yatak odasinda yattm esimle kizm odada yatti yemkleri ben yapiyordum hersey bendeydi eldiven maske kullandm bol su icilecek kahvaltida yumurta peynir zeytin bal pekmez domates salatalik yedim siskinlik yuzunden ogle yemegi yiyemiyordm gundz 1 bardak sut iciyordm gunluk 1 bardak sut icmeye calisin yemeklere sarmisak koyuyordm aksam yatarkende ufak bi dis ezip yiyordm sogan yiyin sebze meyve kavrulmamis kuruyemis yesillik tuketin yani ilac falan bos yeme icme onemli