Bence ümitsiz olmayın, bebeğiniz daha minicik, bütün anneler aynı duyguları yaşıyor ama bi zaman sonra hepsi geçiyor, pes etmeden sık sık emzirin, ne kadar çok emerse sütünüz o kadar çok olucak inanın, emmediği zaman da sağmaya çalışın, ama sağarak çıkan süt asla sizin sütünüzün yeterliliğini belirlemez, çünki bebeğin çekim gücü çok daha kuvvetli emdikce yine süt üretiliyor , 25 günlük bebek her zaman aç olduğu için meme istemez o daha çok küçük size ihtiyacı var memede rahatlıyor sakinleşiyor, her fırsatta emzirin eğer kilo alımı düşükse mama takviyesi yapın ama elinizden gelince fazla fazla emzirin lütfen, bi de humana still tee süt artımında çok iyi geldi bana deneye bilirisiniz belki