Merhabalar benim kızım 2,5 aylık ve makatinda yırtılma sadece anne sütü alıyor kabizda değil kakasını idrarını yapınca çok ağlıyor 20 günlükken olmuştu doktor hametan ve anestol verdi anestol uyuşturdugu için sadece Sabah akşam kullanıyorum acaba başka önerisi olan varmı