Mom0791 Kızlar kızım 3 aylık post açmıştım bi ara kafa düzlüğü için düzelmesi içi sert demine koyma kafasını yastığa koy dıyorlar normal yastıga sizce yapsamıki bebege zararı olmazmı yastıgın
Aselinam Mom0791 benim bebeğim de 3 aylık hiç yastık kullanmıyoruz sağ sol yatırıyorum çok şükür düzlük olmadı
Rengin Mom0791 2 yasa kadar yastik kullanımı uygun görülmüyor. Kafa yapısı için her defasında farkli tarafa yatirirsaniz duzgun olur ben öyle yapmıştım kizimda.
Apalie Mom0791 bebeklerin solunum sistemleri ve boyun yapıları tam gelişmediği için 2 yaştan önce yastık kullanımı ani bebek ölümüne sebep olabiliyormuş. O yüzden yastık kullanmayın. Ben kullanmadım ama düz kafa için yastıklar var. Onları araştırabilirsiniz
Aycayldrm Mom0791 bn kullaniyorum canim cokk ince bir yastik ve belinden ustunu yastigin uzerine koyuyorum oglmda da kullanmistim hic sorun yasamadm kafalarida gzel
Gunes55 Mom0791 ayni dert bende de var 3 ay 11 gun aala yan yatiramiyorum. Gece bile uyutup yan koyuyorum surekli sirt ustu donuyor. Babyjem aldim duz kafa yastigi diye bise kesinlikle ise yaradigini dusunmuyorum
Gunes55 Aycayldrm normal yastik mi yoksa anneniz ozel bise mi yapti. Eger oyleyse fotograf paylasabilirseniz sevinirim. Annem terzi ben de yaptiririm ona
Aycayldrm Gunes55 pamuk varya eski pamuk yastiklar onu guzelce tiftikledi minik yastik kilifina koydu incrcik saglikli pamuk yastik oldu canim
limonlukarpuzzz Mom0791 bu soruyu doktora ozellikle sordum ve kafa yapisi bozulmasi prematüre bebeklerde gorulurmüş gununu dolduran bebeklerin kafa yapisi bozulmazmis. Fizik tedavicilere gore yastik kullanimina ilk 3 ay kullabmamak lazim doktorlara gore ise 2 sene ben kullanmiyorum 🤷
Leman01 Mom0791 sürekli sırt üstü yatmaktan oluyor onun için yastıklarlar var ondan alabilirsin yada yüz üstü yatır belki düzelebilir