Arkadaşlar sabah eşim yemek yaptı iç yağ koymuş az koydum diyor ama bilmiyorum bende hiç sevmem yediğimde midem bulanır neyse yedim sonrasnda karnım ağrıdı bebeğimde sadece uyurken emer uyuyacağı zamam emzirdim uzun sürede emdi sonra yatırdım uyku esnasında öle bir kustu ki anlatamam sanki bişe yutmuş gbi öğürüp durdu ve kaç kez kustu benim de hala midem bulanıyor kusma hissi var ama kusamıyorum bebğim 6 aylık böle bişe sütten geçmiş olabilirmi şuan geçti kızımın kusması ama çok korkuyrm morardı nefessiz kaldı çnkü hastaneye gitsemmi korkuyrm da