Mom14 Aptamil mi hipp mi yoksa sma mı ? Kızlar hangisi iyi ben aptamil kullanıyordum hipp aldım denemek için
Nimesay Mom14 sma kullanıyoruz doyuruyor gaz yapmıyor kusmuyor da sma ile başladık hiç değiştirmedik kakada da sıkıntı yaşamadık
1105mltm_btn Mom14 bende bunu merak ediyorum fakat bebektwn bebege degisiyr aslnda hangi marka oldgu biraz deneyerek bulunuyr bn sma aldm severek içmiyor bebelacı daha güzel üzrl içiyordu mesela similacta öyle
Hasomums Merhaba, Bende Hipp Combiotik kullandım ama bebeğim içmiyor muhallebilerine falan ekleyerek tükettim. Kilo alması için hangi mamayı kullanmam gerekiyor önerisi olan var mı acaba ?
reynwoman Mom14 aptamil benim kızıma gaz yaptı ve kabız da yaptı 34 günlük bebeğim bu arada. Hipp aldıl beğenmedi kustu içmedi sma aldık gayet iyi gidiyoruz şuanda bakalım 15 gündür sma kullanıyoruz
petek-badee Mom14 kuzu aslında buna bebek karar veriyor desem. Bn bebelac gold kullandım hastane ilk onu vermiş şayet beğenmeseydi kilo aldrmasydı aklımda başka mama vardı. Ama baktım gaz vs de yapmadı ona devam ettim. Bebeğine bağlı gider en ucuz mamayı bile beğenebilir. Ama illa sorucak olursan hipp combiotc olan iyi. Teneke kutu.
Sesem Sma kullanıyorum şu an humana kullanırken 120 ml mamayı zor bitiren çocuk 210 250 içmeye başladı sanırım tadını sevdi kabız gazda yapmıyor.