NisaMomyy Doğumdan 30 gün sonra sütüm kesildiği için 5 6 kere kullandığım elektirikli göğüs pompamı satıyorum, biberonları hariç, çünkü kızım biberonları çok kullandı, ben 450 tl ye aldım 350-300 e satıyorum almak isteyen varsa yazabilir.