tiksindirmeden azaltarak kestim.. öğün azalttım..önce gündüz sonra gece..gündüz oyalamak kolayda gece zorlandım..uyku sorununu ayağımda sallayarak çözdüm..başka türlüsü mümkün değildi..oda maksimum 1 ay sürdü.. şimdi çok nadir ayakta sallıyorum.. azaltarak kesmeyi denediniz mi bilmiyorum ama birde öyle denemeye çalışın..kararlı ve sabırlı olmak çok önemli.. Allah kolaylık versin..