HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Bebekler Neden Hıçkırır? Hıçkırık Nasıl Geçer?” başlıklı blog yazımız yayında! 💃 Bebekler Neden Hıçkırır? Bebeklerde Hıçkırık Nasıl Geçer? Konu başlıklarının içerikleri linkte! https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebekler-neden-hickirir-hickirik-nasil-gecer/ Hıçkırık rekoru hangi annemizin bebeğinde?🤓
Deletedmom_29 HappyKids Özellikle gazını çıkardıktan sonra başlıyor hıçkırık. Emme+gaz çıkarma+uyuma döngüsünü sekteye uğratıyor
Ozlemooo HappyKids Eskileer Midesinin Büyüdüğünü söylerler Hıçkırdığında organlarının iyi çalıştığını ve büyümesi ile ilgili olduğunu duydum ama doğru ama değil bilemiuorum Geçmesi için ise Tek Çare EMZİRMEK 🌸
Efilik1 En az 40 dakika aralıksız hıçkırıyor. 1 buçuk saati buldugu da oldu. Sebebini bilemiyorum. Doktor normal diyor ama bu konuda bilgisi tecrübesi olan var mı
Egeliii Efilik1 o durumda ağzına 1-2 damla limon sürün parmağınızla kesiyor bi zararı da yok hem ebe hem doktor söyledi yapabilirsin diye yine sorun tabi doktorunuza
Seliminannesiii Benim oglumu da her gun en az bir defa bazen iki üç defa hıçkırık tutuyor bende sebebini merak ediyorum bana fazla gibi geliyor. Hamileykende karnimda hissederdim gunde 4 5 defa hickirik tutardı
Hanibraya Tek çare emzirmek . Emzirdikten sonra gaz çıkarma tam olmamışsa yada çok hoppala yapılmışsa genellikle hıçkırık oluyor .
E_Nasiba Ozlemooo banada öyle söylediler. Kızım 3-4 defa günde hıckırıyo. Hiç sevmez aglıyo hıçkırık başladıkta. Midesi büyüyomuş öyle dediler.