Arkadaşlar merhaba 4aylık oğlum günde bir kez mama veriyorum hipp. Ama her mamadan sonra cıvık ishal gibi kakasını yapıyor. Anne sütüyle olan zamanki her zamanki gibi sarı pütürlü. Mamada prebiyotik var ondan mı alışır dedim ama yine ishal gibi rengi de yeşilimsi yaptı. Başına gelen var mı? Ne denesem?