Sevalgoktug Bende düşünüyorum hacamati bebeğime bugün sünnet olacak onun acısı geçsin atlatalim babasını ikna edersem yaptiricam onuda
Aybuk06 Ummuhumeyra merhaba benimde sezeryan sonrasi kalan sirt ve bel agrim var. Ayriyeten sezeryan yerimde hafif de olsa agri sizi devam ediyor acaba hacamat iyi gelir mi
Ummuhumeyra Aybuk06 İnşallah iyi gelir. Denemenizi tavsiye ederim. İşin ehli olan biriyle tabii. İki yıl olcak doğum yapalı. Hâlâ bir ağrım sızım olduğunda yaptırırım geçer Allah’ın izniyle.