Merhaba arkadaşlar 3,5 aylık kızımda yaklaşık 1 aydır emzirme sorunu yaşıyorum. Sadece uykudan uyanınca emiyor, biraz zaman geçince kesinlikle emmiyor, ağlayarak olay çıkartıyor. Doğduğundan beri meme+mama gidiyoruz. Emzirmeme rağman mastit sorunu yaşadığım için de sağılan sütleri veriyorum, mama da veriyorum dolayısıyla biberon kullanımı var. Kaşık biberonla çok ağladığı için maalesef onu kullanamadım. Valla uyanacak da emziricem diye başında nöbet tutmaktan sıkıntı geldi. Uyku düzeni bozulduğu anda emme sorunu da oluyor. Emmek istememe sorunu aşılabilir mi, daha ne kadar sabretmem gerekir acaba? Dertliyim sözlük..