Mutlu-anne Selam kizlar sorum olcak bebeğinizin tirnaklarini ne zaman kesmeye basladiniz kacinci hafta bebegim 21 günlük hemsire bayadir kes diyor elleri serbest olsn duyuları daha hizli gelisr diyolar
Deletedmom60 Mutlu-anne ben hiç eldiven takmadım ilk doğduğunda tırnaklarının ucu parmaklarına yapışık oluyo ince olduğu için normal düzelince kestim 1 haftalıkken felan
ZeynepSununAnnesi Bende 20 günlükken kesmiştim minicik ellerinde uzun uzun tırnakları olmuştu 40ı çıkmadan kesilmez falan diyebilirler ben kestim
Betullll Mutlu-anne bnim kizim 27 gun kuvezde j Kaldi geldiğinde 2 gun sonra kestim ve eldiven kullanmıyorum şuan 1 ay 10 günlük
Papatyaa_ Mutlu-anne bebeğimin göbek bağı düştükten 2”3 gün sonra banyo yaptırdık uykudayken kestim canım 11 günlüktü perşembe günü yine yıkayacağız Allah’ın izni ile o gün de keseceğim. Eldivenlerini çıkarıyorum bu sıcak havada hava alsın parmakları avuç içi.
Ayzmm 10-15 gunluktu eldiven gelisimi icin iyi olmadigindan cikardim ama yuzunu ciziyordu bende kestim 3 -4gunde bir uzuyor hemen kesiyorum😊