Firdevs_Demir06 1prens1prensesannesii 8 aylıkken alıyorlar kanı kanı var mı yok mu diye Hemsirenı ara sor o zman Baska bı ılac onersın cok eksik oluyor sa igne verıyor lar yazık yani cocuga