Fadimep benim bebeğimin yaklaşık 20 saat uyumadığı günler oldu gözünü kırpmadı diyebilirim, ama nasıl uykusu var gözlerinin etrafı kıpkırmızıydı. sürekli emmek istiyodu, bi gün karnını iyice doyurdum akşam saatiydi aldım kucağıma eşimin arabasına bindim sallana sallana gittik o sırada uyudu yaklaşık 2 saat sonra eve döndüm oda karanlıktı hiç ışık yakmadan hiç konuşmadan tekrar emzirdim arabada gibi hafif hafif sallanarak yine uyuttum gün içinde tekrar ettim bi kaç gün arabayla aynı saatlerde çıkardım. sonra alıştı akşamları uyumaya, gündüz hala kuş uykusu uyuyor ama geceyi oturttu. ve ben bi hataya düştüm yorulursa uyur diyip uyumamasını umursamadım, sonradan öğrendim ki yorgunken bebeklerin uykuya dalması zorlaşıyormuş. yani iyice yorulsun uyur diye düşünmeyin. gün içinde odayı karanlık yapmaya çalışın, fazla uyarana maruz kalmasın, yüksek ses, ışık, cisim vs bunlar bebekleri yoram şeylermiş. ben böyle böyle kurtuldum. uyumasa bile odadan çıkarmadım, karanlıkta sessiz yerde durduk hep günlerce yorgunluğunu atmasını bekledim. uyku uykuyu getirirmiş. Allah yardımcınız olsun. umarım işinize yarayacak şeyler söylemişimdir.