Oğlum 3 buçuk aylık ve gaz şiddeti arttı bu zamana kadar damla alayım dedim fakat bir çok kişi fayda görmediğini söylediği için almadım , bu dönemde gaz sorunu şiddetlendiği için sizlere sormak istiyorum damlalar hariç ne şekilde gaz sorunundan kurtulabiliriz neler yapabilirim yardımcı olur musunuz 😣