Kizlar 18 gunluk bebegim var 2 defa topuk kani alindı ve dun sonuclarda troid degeri yuksek tekrar alinmasi gerek dediler bugun tekrar kan verdik sonuc haftaya cikicakmis ama cok endiseliyim ya yine yuksek cikarsa tedaviye baslancakmis basina boyle bisey gelen varmi tekrar kan verince temiz cikan varmi ? morale ihtiyacim var😔