Merhaba hanımmlar
Bebeğim yedi aylık olacak birkaç güne. Son bir iki haftadır sürekli uyanıyor geceleri . İlla emecek zaten. Hatta bazen uyanıyor emziriyorum uyuyor sonra on onbeş dk geçiyor tekrar. Nerde yanlış yaptığımi bilmiyorum. Odasını ayırdık ondan mı diyeceğim ama başka yere gittigimiz zaman hiç yer yadirgsma olmadan uyuyor. Mesela annemde uyuyor. Gündüz iki veya üç uykusu oluyor. Kırk dk sonra uyanır ve uykusuni tam almadığı zaman huysuz olduğu için iki salladım tekrar devam eder uyumaya. Böyle bir buçuk iki saat uyur günde iki kere olmak üzere.
Saklayarak uyutuyorum. Valla nerede yanlisim var bilmiyorum. Huysuz bir bebk değil,dış çıkarma dönemi de değil.
Hatta iki kere başıma su geldi. Gece uyanıyor. Emmek de istemiyor. Öylece ağlıyor. Geçen cikgirak sesi ile uyuttum. Valla çözemedim🤷