Merhaba Anneler ,
bugün Kalca cıkıklığı için hastaneye gittik ve oğlumun kalcası cıkık değil fakat yumuşakmış doktorumuz cift bez kullanmamızı söyledi ve bir ay sonrasına randevu verdi böyle birşey yaşayan anneler neler yaptınız nasıl atlattınız acaba bu süreci?