İlk başta 2 saatte 60 ver canım yediği kadar yesin sonra biberonda hiç kalmiyorsa fazlalaşır yani doktorum baba öyle dedi öyle kiloyla filan orantılı değil yani dedi. Bebek ne kadar yerse o benimde iki aylık aşıdan sonra azaldı iştahı düzelir mi bilmiyorum çok üzülüyorum