Uykusuzanne bu sleepiyi bi ben sevemedm heralde cok kalın hem tasırıyo çok kötü ve kalitesiz bi bez bnce ben dün burda okudum biri canbebenin yeni paketleri primaya benzio demiş normalde prima premium care kullanıodum cok memnundum ama şu mühendisoğlunun instagram hesabında yaptıgı incelemeler sonucunda primadan sogudum ve canbebe yıldızlar listesinde oldugu için canbebe aldm ve gercekden cok ince ve taşma flanda olmadı