Kızım 6 ay 1 haftalık dün işe başladım. Alerjik bi bebek olduğu için tam 6 ayı doldurmadan ek gıdaya başlatmadı doktorum o yüzden daha 1 haftadır tadımlara başladım onu da doğru düzgün yemiyo çıkarıyo zaten. İşe gittiğimde kayınvalidem bakıyo süt sağıp bıraktım 2 gündür içmiyor hiç ben gelince beni emiyor sadece. Dün biz içiremedik dediler ben verdim içti bugün de içmemiş bende ne yaptıysam içiremedim biberonu reddediyor resmen normalde arada biberonla verirdim içerdi hiç sorun çıkarmazdı şimdi neden böyle yaptı anlamadım normalde gece bile 4-5 saatten fazla aç kalamayan çocuk 6 saat beni beklemiş 😔 ne yapabilirim nasıl alıştırabilirim tavsiyeleriniz var mı?