Bebegim 55 gunluk ilk gunlerde emzik aliyordu, cok uzun sure emmesede… ozellikle farkli farkli markalardan aldim ama son 2,3 haftadir hic bir markaninkini almiyor. Internette bibs emzikler cok meshur biliyorsunuz. Sizce bu saatten sonra onlari alir mi ? Cevrenizde ornekleri var mi ? Ona gore satin alacagim yoksa 55 gun cok uzun bir sure artik emziksizlige alismis midir?