Ben kızıma Nuk’un action cup pipetli suluğunu kullanıyorum çok memnunum asla akıtmıyor. Fakat bir kaç arkadaşımdan avent’in akıttığını duymuştum. Yani bir yere giderken çantaya koyduklarında tüm eşyaların ıslandığından filan bahsetmişlerdi. Ben de o sebeple aventten vazgeçip Nuk’un pipetli suluğunu aldım ve de dediğim gibi çok memnunum.