Kızlar merhaba. Geçenlerde bir post açmıştım göğüs ucum yok diye. Gümüş kapak kullanıyordum bır haftadır da kapaklardan hava almadıgı için yanık gibi olan göğüslerimle ugrastım. Keşkeeee daha önceden alsaymışım dediğim göğüs kalkanını aldım . Hem çok güzel sütüm toplandı yaralarım iyileşti ve göğüs ucumu çıkarttı . Gercekten tavsiye ediyorum kesinlikle alın . Akşama kadar 80 cc süt toplayabılıyorsun çok güzel . Çok şükür artık kaucuk meme ucu olmadanda yavas yavaş emzirmeye başladım ☺️ Tavsiyemdir 🤗