Hopyyane20 Merhaba KIZIM 3ay 16 günlük hero beby nin pirinçli mamasını kullandım +4 olanı hem emzırıyorum doymuyor gibi çok ağlıyor gazını da çıkarıyor kaka sorunumuz da yok mama verıyorum gene ağlıyor uykusu var salllıyorm uyumuyor ne yapmalıyım
Serene Hopyyane20 pirinçli mamalar için çok erken. Bağırsakları henüz bu tarz gıdalr için hazır değil. Hazımsızlık vs yaşıyor olabilir. Devam sütü niteliğindeki mamalarla takviye etmeniz gerekir 6.aya kadar.
TB91 Hopyyane20 ben doğumdan önce aptamil almıştım. Sütüm bir gün yetmeyince onu verdim ama çok gaz yaptı. Aptamil comformil varmış o gaz yapmıyormuş ama doyurmuyormuş da. Bize doktoru evolvia önerdi şimdi 4. Ay atağında olduğu için meme reddi yaşıyoruz mama veriyorum arada. 4 aylıkken 3 saatte bir 120 ml veriyordum şimdi 5 aylık oldu 150 180 cc arasında içiyor. Doyduğunu öyle anlayabilirsin.
Ayseyucel33 Hopyyane20 kafayı mı yedin 3 aylık bebeye Pirinç unu veriyorsun çocuk hazımsızlıktan ağlıyordur yavrum
Sesem İlk kez duydum böyle mama veren formül mama deneyin bağırsakları sindirim için zorlanıyordur humanada kullandım çok güzel mama Sma kullanıyorum şuan buda başarılı.
Asafsmomm Hopyyane20 biraz daha bekle canım bende mama vermek zorunda kalanlardanım 4aylık olduğunda hipp elmalı sütlü gece kaşık mamasını kullanmaya başladım karnı doyduğu için gece uzun uzun uyuyordu hatta Bi ara yemeden yatmıyordu gündüzde mamayı kullanmıştım
bitanem123 Hopyyane20 Canım kendin yazmışsın artı 4 diye formül süt kullan Doktor kullana bilirsin diye ne kadar da pirinçli mama gibi bir şey verme daha 3 aylık kendin diyorsun onun ihtiyacı olan formül süt yani formül mama