Selamun aleyküm anneleri sizlere danışmam gereken bi konu var bebeğim 4ay 5 günlük eşim aylardır yoktu şükür geldi ve hastalık olduğu için kalabalık yerlerden kaçıyoruz ama gerçekten inanilmaz bunaldım eşimle akşam ortalık sakinken sahile gidelim dedik yarabbil alemin burnumdan geldi bebe durmadı 🤦♀️neyse uykusuz dedik uyudu uyandı tekrar çıkalım dedik arabaya binince katıla katıla ağlıyor yani arabada kessinlikle durmuyor bindiği gibi mızmızlanmaya başlıyor sizlerinde böylemi Allah aşkına ne yapmalıyım akıl verin ha bide şimdiden bebek arabası kullanabilir miyim bi zararı olur mu çünkü etrafda daha erken diyorlar da 💆