Doktorum 2 aylık aşısına gittiğimde şimdi artık daha iyi görebildiğinden uyarıcılar fazla olacak az emebilir emme reddi yaşayabilir ve sütün geri çekilebilir bu döneme dikkat et suyu bol iç yediklerine dikkat et ve özellikle geceleri 6 saatten fzla uyutma gece emmesi sütü arttırır dedi sizde tam o dönemdesiniz emzirin bol bol bende öyle yapıyorum