Benim oğlum 6.5 aylik ilkk uyandiginda emziriyorum sonra hemen kahvalti hazirliyorum ona yumurta sarisi, az yogurt, armut rendeliyorum ve ya hut baska meyve, ya da lor peyniri ypgurt yerine, sonra birdaha ki acikmasinda emziriyorum, uyuyor oglene dogru, uyaniyor yine emziriyorum sonra acikmis oluyorum bende oda acikiyor çorba yapiyorum instgramda evimde olan malzemelerle uygun olan, severse iciyor sevmez ise baska gun başka corba deniyorum, sonra ki acikmasinda yine emziriyorum tekrar bir uyku uyuyor uyaninca tekrar emziriyorum cunku bu emzirmeleri kendi talep ediyor emzirmeden ek.gida da veremem, acikiyo hemen meyve hazirlamis.oluyorum mesela bugun elma, armut dilimledim tavada organik tam bugday unu 1 yemek kasigi 1 bardak suyla pisirdim pisince icine kattim meyveleri 1 tanede ceviz rendeledim miss yedi. Sonrasi zaten aksam.oldu sabaha kadar ne kadar emmek isterse bizim boyle canim şuan icin