hmayaz oncelikle bizim biberon normal biberondu baktim ki onu alınca beni istemiyolar çığlık kıyamet sonra gittim anne göğsü biberon aldin yavaş alkışlı ona alışınca benide kabul etmeye başladılar tabi yine 3cu aya kadar 5 10 dakika zorla aliyolardi yinede zorluyodum mama vermedeb önce emzirme sonra mama sonra sagma seklinde gidiyodum emselerde ayni cc mama istiyolardi emince süt az cikiyordu yine mamaya yukleniyodum allah tarafindan 3 aylik olunca emmeye basladilar emme araliklari uzadi artik doyana kadar emebiliyolardi bende sagma isini yavas yavaş birakrim suan günde bir sagiyorum mama verince birikince zor zamanlardi emzirme hakkinda güzel şeyler dusunmuyodum şimdi anladim ne demek olduğunu ins sanada nasip olur hiç mi almiyor senin ki memeyi