Canım anneler merhabalar ,, oğlum 10 aylık 8. Aya kadar hep bebek arabasında uyudu bizde evde kullandığımız arabayı haliyle dışarda kullanmadık. Diyeceğim odur ki travel sistem - pusetide var çift yönlü garantili bebek arabamız satılıktır . Birde oğlum kanguruyu hiç kabul etmedi elimde iyi bir markanın kangurusuda var . Ve bunun gibi birçok malzeme … Ankarada yaşıyorum 2. El eşya almaktan korkan ama temizini bulsam mutlaka alırım diyen annelerimiz varsa benimle iletişime geçebilir. Video fotoğraf paylaşabilirim özelden.