Merveliya1 Merhaba güzel anneler bebeğim 3 aylık bu ay sadece 300 gram almış sağlık ocağında ölçüm yapıldı doktora gidemedim covidden dolayı sizce az mı doktora gitmeli miyim yoksa diğer ay mı gitmeliyim kararsızım yoksa normal mi onu da bilmiyorum
Ogullarinaasikanne Merveliya1 kac kilo doğdu su an kac kilo onemli olan bu. 300 gr az geldi ama yanlis olcebiliyolar canım. Özellikle saglik ocağı hep ayni yerden devam etmekte fayda var en az 500 600 gr arasi almasi bekleniyor ilk 3 ay
BhtrOlcay_ Merveliya1 bizde ilk ay 500 gram almştık dğer aylarda hepsini topladık çok moralm bozuluyordu şuan çok şükür alıyoruz
AYLININANNESI2020 3aylik kizim 7kilo 200qram 3430 dogdu fakat sarlik yuzundeb 3kiloya dusdu 2ci aynda 6kiloydu 3cu ayda 7kilo 200