nurhayatpeksoz
bebeğimin karnını doyuruyorum emzik te kullanıyoruz ama bazen oyle ağlama krizine giriyor ki o anda serce parmağımi emince çok rahatlıyor sizlerde böyle bir durum var mi ne yapmam gerekir vermek istemiyorum parmağımı ama çaresiz kalıyorum
nurhayatpeksoz
3 buçuk aylığız bu arada
nurhayatpeksoz
[bilinmeyen] gerçekten mi 😱 emzik kullanıyoruz aslında yeni yeni huy etti bunu vermeyeyim demi baksanıza sizin ne kadar sürmüş
Biricik
3 ay 6 günlük oğlum ben nasil alıştırcam emziği almıyor nabiosam 3 emzik aldim ama