Biz rahat oldukça onlar da rahatlıyor sizi o kadar iyi anlıyorum ki uyumuyorsa vardır bişey, diyip uyku sinyallerini gözlemliyorum saygı duyuyorum konuşuyorum ben bu şekilde kendimi alıştırdım size de tavsiyem sakinlik, uyumadı uymadı diye düşünmemeye çalışmak