Bodak o egzamayı mustela arttırıyor. Mustelayı kullanmayı bırakın. Bizde aynı dertten muzdaribiz. Bioderma ABC derm şampuan var. Onu kullanıyoruz. Bide yine biodermanın atoderm nemlendiricisini kullanıyorum. Kıyafetlerini 95 derecede yıkıyorum. Deterjan olarak yarım ölçek sabun tozu kullanıyorum. 3 kezde durulama yaptırıyorum. İstisnasız her kıyafetini ütülüyorum ve %100 pamuk olmayan hiçbir giysiyi almıyoruz. Daha çok açık renkli kıyafetler alıyoruz mümkünse beyaz. Anneanne babaanne örgüsü , polyester, yün vs hiçbir şeyi giydirmiyorum. Bunlar doktorumuzun önerileriydi.