7 buçuk aylık oğlum .. gece iki kez mama için uyanıyor ama altını almam sabaha kadar son zamanlarda hep yarı beline kadar çiş yapmış buluyorum sabaha bu kadar çiş yapması normal mi? bez de değiştim acaba sızıdırıyo mu diye ama yok bezden de değil çok yapıyo bizimki 🤦♀️