Sev-Alp çok güzel kokuyor bende onu bizim çamaşırlara kullanıyorum canım,kızımın çamaşırlarında bi defa denedim ama alerji yapıyor bizimkine bütün bebek sıvı deterjanları vs bu da yaptı,onunkileri sadece sabun tozuyla yıkıyorum birtek o kızarıklık,döküntü vs yapmıyor