civcivininannesi Kızlar merhaba bebe bisküvisini nasıl kullanıyorsunuz hani şuan sütle yapamicagimdan yoğurt pekmez bisküvi karışımı olur mu veya bunlara meyvemi eklemeliyim fikir verebilecek olan🤗
LiTeraRy civcivininannesi valla ben e bebegin ham marka cici bebesini kullaniyorum oglen 6 tane cici bebeyi sicak suda eziyorum veriyorum arada meyve katiyorum icine elma seftali uzum ne varsa o sekilde kullaniyorum kizim cok severek yiyor ben bile bayiliyorum tadina 🤗💞🌹
civcivininannesi LiTeraRy evet bizde onu aldık bu hafta içeriği güzel diye,demekki okadar güzel tadı inşallah bizimkide sever 😍
LiTeraRy civcivininannesi ay evet cok guzel bizim burda e bebekte 3 al 2 ode var birde sizdede oylemj bilmiyorum 3 kutu aliyorum baya gidiyor bize ve gerckten cok guzel en azindan icerigi carsidaki cici bebelerden daha iyi diye dusunuyorum ve kizim 8 aylik yani cokta kucuk degil o yuzden veriyorum ben insallah sizinkide sever ama svilmeyecek gibide degilki cok guzel 😁🤦♀️
Cennet1212 civcivininannesi meyvenin içinde yoğurdun içinde ya da yumurtaya katıyorum sütle muzla karistiriyorum
Mom9 Kendi yaptığım bisküviyi tercih ediyorum. Yoğurda, yulaflı muzlu kayısı yaptığım mamanın içine koyuyorum bazen
civcivininannesi Herkese çok teşekkür ediyorum bilgiler için çocuğumla ilgilenmekten bakmayı unutmuşum çok sağolun 🙈😘